Poslouchat se to dá, hrát moc ne.
Vedete partu smolařských superhrdinů.
Máte dluhy a osobní problémy.
Řešení: střelba a výbuchy.
Akčnil jsem 6 hodin.
Stačilo.
- Parťáci reagují hláškami prakticky na každý váš krok. V závislosti na vývoji situace říkají, co si o vás (a o sobě navzájem) myslí a dělají to přirozeně, dynamicky, vtipně, organicky a imrvére.
- Slovní přestřelky a pitvání vzájemných vztahů mě přinutily mít rád Guardians of the Galaxy.
- Může za to vybroušený konverzační engine Codex.
- Dovedu si představit, že by engine vypreparovali a aplikovali na všechny další hry, ve kterých hrajete za tým. Ve spojení s ChatGPT by to byla pecka. Představte si to v RPG, kde máte větší skupinu!
Oproti hrám typu Baldur‘s Gate (Jaheira vs Faldorn) nebo novějším Dragon Age a Mass Effect, ve kterých se pravidelně všichni rozplývali nad charakterizací a hláškováním postav, je tohle začátek zcela jiného představení. Všechno to zní (doslova) dobře, ale:
- Týmová akce je pitomoučká a úrovně lineární a plné skriptů.
- Pohybovat se dopředu a mlátit nepřátelské věci po hlavě v arénách mi nedělalo radost.
- Z nějakého důvodu jsou tu minihry, například pilotování lodi skrz překážkovou dráhu, což je zcela zbytečná a nudná aktivita.
- Kdyby nebylo těch konverzací, tak bych se na to po hodině vykašlal.
Za hrou stojí Eidos Montreál, od kterých jsou třeba Deus Ex: Human Revolution a Mankind Divided a Shadow of Tomb Raider. A to už je pěkných pár let zpátky. Je fajn vidět, že se tam pořád nějaká ta divoká kreativa děje.