Milá skákačka na hodinu.
Pokračovat ve čtení „Sheepy: A Short Adventure“Sheepy: A Short Adventure
Projedete ji za chvíli, nepřestane vás bavit a odejdete s pocitem dobře stráveného času.
Nic složitého. Černá písmena na bílém pozadí.
Projedete ji za chvíli, nepřestane vás bavit a odejdete s pocitem dobře stráveného času.
Milá skákačka na hodinu.
Pokračovat ve čtení „Sheepy: A Short Adventure“Problém není, že by Cocoon byla plná chyb, ošklivá nebo nezajímavá. Naopak – funguje, je barevně sladěná a game design je jasný a přesný.
Technicky dobře zvládnutá logická hra, pro mě ale bez energie.
Pokračovat ve čtení „Hra: Cocoon“Mosa Lina je 2D logický rychlík z antihmoty.
Logická plošinovka s nekonečným potenciálem pro nadávky i pocity neskonalého štěstí z vítězství.
Pokračovat ve čtení „Hra: Mosa Lina“Dene Carter se podepsal třeba pod Dungeon Keeper nebo Fable a nyní RPG z pytle Rogue a Ultimy.
Nečekaná RPG jednohubka v duchu retro moderny od chlapíka, který má problém s bohy.
Pokračovat ve čtení „Hra: Moonring“Citizen Sleeper se nebojte, i když může z obrázků působit nezáživně. Naopak. Dá vám tolik podnětů, že to spousta plně polygonových her nedokáže.
Síla myšlenek a textu v herním balení zavázaném kyberpunkovou stužkou.
Pokračovat ve čtení „Hra: Citizen Sleeper“Cesta je cíl, zvlášť v téhle graficky strhující nebojové scifárně o objevování čarokrásné planety.
Pokračovat ve čtení „Hra: Sable“Teenage Blob je něco, co by mělo vycházet častěji, abych o tom nemusel psát jako o něčem speciálním.
Pokračovat ve čtení „Hra: Teenage Blob“Akční opakovačka, ve které to bez predátořích instinktů a chladné hlavy nejde, ideální adept na rozbíjení klávesnic.
Pokračovat ve čtení „Hra: Post Void“